Syyskuun seurakirje

22.9.2016

Syyskokous ja ehdokasasettelu

Suomen Taekwondoliitto ry:n syyskokous pidetään sunnuntaina 27.11. Turussa kello 12.00 alkaen. Kokouspaikkana on Valion auditorio, Rieskalähteentie 70, 20300 Turku. Kokouskutsu julkaistaan kaksi viikkoa ennen kokousta.

Asialistalla kokouksessa ovat vuoden 2017 toimintasuunnitelma ja talousarvio, vuosien 2017-2020 strategia, hallituksen puheenjohtajan valinta seuraavaksi nelivuotiskaudeksi, uusien hallituksen jäsenten valinta kolmivuotiskaudeksi sekä sääntömuutos mm. kurinpitoasioihin liittyen.

Liiton säännöissä sanotaan ehdokasasettelusta seuraavaa: "Hallituksen jäseneksi voidaan valita vain luonnollinen henkilö, jonka vähintään kaksi (2) liiton jäsentä on asettanut ehdolle ilmoittamalla ehdolle asetetun henkilön nimen kirjallisesti liiton hallitukselle vähintään neljä (4) ja enintään kaksitoista (12) viikkoa ennen hallituksen valitsevaa liiton kokousta. Hallitukselle tehtävään ilmoitukseen on liitettävä ehdolle asetetun henkilön kirjallinen suostumus tehtävään sekä ansioluettelo. Yksi jäsen voi asettaa ehdolle enintään kaksi (2) henkilöä."

Ehdokkaiden asettaminen tulee siis tehdä sunnuntaihin 30.10. kello 12.00 mennessä sähköpostitse office@taekwondo.fi tai 28.10. (kirje perillä) kirjeitse Suomen Taekwondoliiton toimistolle.

Kaudenpäättäjäiset

Suomen Taekwondoliiton kaudenpäättäjäiset järjestetään Paraisten liigafinaalien päätteeksi lauantaina 26.11. Turussa. Lisätietoja tilaisuudesta ja ilmoittautumisesta julkaistaan lokakuun alkupuolella.

I-tason yleisohjaajakoulutus

Suomen Taekwondoliitto järjestää I-tason yleisohjaajakoulutuksen Nääshallissa Tampereella 19.-20.11. ja 10.-11.12. Tarkemmat tiedot lokakuussa, mutta varatkaa jo ohjaajienne kalentereihin.

Ambassador's Cup

Etelä-Korean suurlähetystön tukema Ambassador's Cup -kilpailu järjstetään Tikkurilan urheilutalolla Vantaalla lauantaina 12.11. Tänä vuonna mukana ovat sekä ottelu että liikesarjat. Lisäksi kilpailuiden avajaisissa nähdään taekwondo- ja haedong kumdo -näytökset. Tarkemmat tiedot kilpailusta liiton sivuilta http://www.suomentaekwondoliitto.fi/ambassador-s-cup/

Koska mukaan on tarkoitus saada kilpailijoita myös Suomen rajojen ulkopuolelta, olisi toivottavaa, että listoille saataisiin mahdollisimman paljon suomalaisia aikaisessa vaiheessa, jotta ulkomaiset joukkueet uskaltavat ilmoittautua. Ilmoittautumisia voi perua viimeiseen ilmoittautumispäivään asti maksutta, joten rohkeasti kilpailijoita listoille!

Avoin otteluleiri Tampereella

Tampereen Kumgang Taekwondon salilla järjestetään kaikille avoin otteluleiri sunnuntaina 16.10. Leirin ohjaajana on Suomen olympialaisissa edustanut moninkertainen suomenmestari Teemu Heino 5. dan. Tarkemmat tiedot http://www.suomentaekwondoliitto.fi/?x462301=2474482

Talvisuurleiri 2017

Liiton harrastusvaliokunta on päättänyt laittaa avoimeen hakuun talvisuurleirin 2017 järjestämisoikeuden. Vapaamuitoiset hakemukset tulee lähettää harrastusvaliokunnan puheenjohtajalle Vesa Suomalaiselle sähköpostitse vesa.suomalainen@kolumbus.fi 29.10. mennessä.

Vaatimuksina talvisuurleirille ovat seuraavat: sillä tulee olla ohjelmaa kaikille ikäryhmille ja vyöarvoille (8. kup alkaen), sen tulee olle 2-3-päiväinen, sisältää yöpymis- ja ruokailumahdollisuudet, harrastajien pitää pystyä osallistumaan sekä koko leirille että osalle leiristä ja leirin ajankohdan on oltava tammi-maaliskuussa. Hakemuksesta tulee käydä ilmi suunniteltu ohjelmarunko ja alustava suunnitelma leirin ohjaajista.

Pääsihteeri poissa toimistolta 23.9.-5.10.

Pääsihteeri Tatu Iivanainen on liikesarjojen MM-kilpailumatkalla 23.9.-5.10. Tänä aikana häntä ei tavoita puhelimitse kuin hätätapauksissa. Pääsihteerin huomiota vaativista asioista pyydetään olemaan yhteydessä sähköpostitse tatu.iivanainen@taekwondo.fi. Kiireellisissä ja muissa asioista pyydetään olemaan yhteydessä nuorisovastaava Tiiu Tuomeen sähköpostitse tiiu.tuomi@taekwondo.fi tai puhelimitse 0400 602 756.