Taekwondo 40 vuotta Suomessa -juhlakynä ja liiton pinssi

25.10.2019

Taekwondon rantautumisesta Suomeen on kulunut 40 vuotta. Tätä juhlistetaan nyt koko viikonlopun ajan kilpailuiden, iltajuhlan ja leirin merkeissä. Iloiset muistot juhlavuodesta ovat tärkeimpiä, mutta nyt niiden lisäksi on saatavilla rajoitettu erä juhlakyniä! Hopeanhohtoisen kynän hinta on 5 €.

Juhlavuoden kunniaksi myös liiton pinssi on saanut uuden, raikkaamman ilmeen. Edellinen pinssierä myytiin loppuun jo jokunen vuosi sitten - siksi tätä otettiin isompi erä. Myös pinssin hinta on 5 €.

Kynät ja pinssit ovat saatavilla yksittäismyynnissä Ambassador's Cupissa lauantaina 26.10. klo 12.00-14.00. Seuraa kuulutuksia kisapaikalla, niin löydät myyntipisteen. Maksuvälineenä käy vain kortti.

Tule ensimmäisten joukossa hankkimaan kynä ja pinssi muistoksi juhlavuodesta!

Viikonlopun jälkeen kynät ja pinssit tulevat myyntiin myös tilaustuotteina isompina erinä.