Taekwondo extreme kick- & otteluleiri + vyökoe 10.12. Raumalla

24.10.2016

Rauman Taekwondo järjestää joulukuussa 10.12. taekwondoleirin.
Leirin aihealueena on monipuolisen lajimme erikoispotkut ja lajin vaatima hyvä kehonhallinta jota harjoitetaan leirillä akrobatian kautta  tasokkaiden ohjaajien toimesta.

Erikoispotkuja ja akrobatiaa tulevat valmentamaan

Budokwai Taekwondo, Kimmo Thai 2.dan
- SLU 1-tason ohjaaja
- Budokwai Taekwondon Show Teamin koordinaattori

Budokwai Taekwondo, Olli Siltanen 4.dan
- SLU 1-tason ohjaaja
- Budokwai Taekwondo Show Teamin koordinaattori
- Suomen Taekwondoliiton liikesarjojen valmennuskeskusvalmentaja

Leirin toinen puolisko käytetään lajin ottelemisen parissa. Luvassa on takuulla laadukasta valmennusta. Ottelutekniikkaa tulee ohjaamaan

Budokwai Taekwondo, Jarkko Mäkinen 6.dan
- WTF International poomsae referee - kurssi, Dubai 2004
- Kukkiwon Foreign Instructor Course, Seoul 2005
- Valmentajan erikoisammattitutkinto, Vierumäki
- ETU Coach License Course, Düsseldorf 2014
- Ent. liikesarjamaajoukkueen päävalmentaja
- Nuorten Olympiavalmentaja
- Suomen Taekwondoliiton valmennuskeskuksen vastuuvalmentaja

Leiriohjaajilla on laajaa kokemusta taekwondon ja urheilun parissa, arvokisamenestystä ja lajikehityksen tietoutta ulkomailta.

Leiri on kaavailtu 30:lle ensimmäisenä ilmoittautuneelle, lisätietoja ilmoittautumisesta/osallistujatilanteesta Jarno Mäkiseltä (yhteystiedot alla).

Leirin päätteeksi Jarkko pitää avoimen graduointitilaisuuden 8. kup - 1. kup, jonne kaikki ovat tervetulleita. Seurojen harrastajat tarvitsevat suosituksen seuran valmennukselta osallistua avoimeen kokeeseen.

Lisätietoa vyökoe-/seurahinnastosta Jarno Mäkiseltä (jarno.mkinen@gmail.com, 044-9839380).

Rauman Taekwondo toivottaa lajin harrastajat lämpimästi tervetulleiksi joulukuiselle leirille tasokkaaseen oppiin ja kannustavaan porukkaan treenaamaan.