Taekwondo Festival 17.-19.8. Turku

11.6.2012

Suomen Taekwondoliiton päätapahtuma, kansainvälinen Taekwondo-festivaali, tavoittelee jälleen uutta osallistujaennätystä. Päätähdeksi saapuu GM KANG Shin Chul. Hänen apuopettajinaan toimivat tytär Yu-Jin ja poika Hyung Jun. KANGin perhe keskittyy taekwondon perusasioiden, kuten seisontojen, liikkumisen ja potkujen, opettamiseen tavalla, joka jokaisen täytyy itse kokea. Once in a lifetime experience!

Ottelun ystäville on luvassa huipputason ohjausta suoraan Lontoon Olympialaisista, sillä edustajamme Suvi Mikkonen ja hänen valmentajansa Jesus Ramal vastaavat Festivaalin otteluharjoituksista.

Itsepuolustusopettajaksi on kutsuttu taekwondo-mestari MUN Dong-Kun, jolla on opettaja-arvo myös hapkidossa. Mestari MUNin opettama tekniikka on käytännönläheistä ja tehokkaan toimivaa. Mestari Mun luo treeneihin monelle aikaisemmista vierailuista tutun tunnelman 40 vuoden opetuskokemuksella.

Lapsille on tänä vuonna peräti neljä omaa harjoitusta yhteistreenien lisäksi. Lasten harjoituksista kaksi ohjaavat Jesus Ramal ja olympiaedustaja Suvi Mikkonen - loistava mahdollisuus saada Suvin nimikirjoitus! Kahdesta muusta lasten harjoituksesta vastaa ottelun suomenmestari ja Taekwondoliiton Juniorivaliokunnan puheenjohtaja Petteri Kauppinen 4. dan.

FESTIVAALI ON PALJON MUUTAKIN KUIN TREENIÄ

Huippuohjaajien johdolla harjoitteleminen ja uusien treenikokemuksien saaminen on festivaalin ydin, mutta tarjolla on paljon muutakin. Kaikilla mustavöisillä on ainutlaatuinen tilaisuus osallistua GM Kangin pitämään Opettajaseminaariin perjantaina. Lauantaina voi harjoittelun lomassa piipahtaa Finnish Open-kisoissa - joko kisaamassa tai katselemassa. Harjoittelu päättyy sunnuntaina suurmestarin pitämään Poomsae-harjoitukseen, jonka jälkeen Festivaali huipentuu parituntisen Taekwondo Show:n ja leppoisen Beach Partyn merkeissä.

TAEKWONDO FESTIVAALIN KOTISIVUT