Taekwondoliitolle uusi pääsihteeri

21.2.2013

Suomen Taekwondoliiton hallitus valitsi tänään uudeksi pääsihteeriksi Laura Nipulin.

Laura on koulutukseltaan liiketalouden ja juridiikan tradenomi, jolla on vahva osaaminen viestinnässä, markkinoinnissa, taloushallinnossa sekä tietotekniikassa. Laura on tehnyt ammattikorkeakoulun opinnäytetyön urheilun sponsoroinnista ja urheilun sponsorisopimuksista.

Laura on harjoitellut taekwondoa koko ikänsä ja on lajissa 3. asteen mustavyö. Hän on voittanut suomenmestaruuden ottelussa ja edustanut Suomea maajoukkuetasolla liikesarjoissa. Lisäksi hän on toiminut tuomarina niin Suomessa kuin ulkomailla. Laura on myös 3-tason valmentaja. Lauralla on seuratoiminnan kokemusta kahdesta eri seurasta, Kouvolan Taekwondosta ja Budokwai Taekwondosta. Hän on toiminut aktiivisenä junioriohjaajana ja hallitusjäsenenä.

Lauralla on todella monipuolinen kokemus taekwondosta, mitä hän pitääkin yhtenä vahvuutenaan uuteen työhön astuessaan. Tärkeää on kuitenkin oppia uutta joka päivä ja tehdä avoimesti yhteistyötä kaikkien kanssa. Mielessä on jo useita kehitysprojekteja, joista kuullaan varmasti lisää tulevaisuudessa.

Suomen Taekwondoliitto onnittelee Lauraa valinnasta ja toivottaa antoisia hetkiä!