Taekwondoliiton olympiavalmentaja - Jesus Ramal

9.9.2010

Jesus Ramal on maailmanlaajuisesti tunnettu taekwondo-valmentaja, joka on toiminut mm. kaksinkertaisen maailmanmestarin Belen Asension valmentajana.

Suomen Taekwondoliiton hallitus on nimittänyt Jesus Ramalin Taekwondoliiton uudeksi olympiavalmentajaksi. Jesus kokee tehtävän kiinnostavana henkilökohtaisena ja ammatillisena haasteena:

"It’s a Project that excites me a lot, it’s a personal and professional challenge.
I’m very happy and motivated. I’m thankful for the confidence that the Finnish Taekwondo
Federation has in me and my work in a project of such importance to prepare for the
clasiffication of the London Olympic Games 2012
.”

Ensimmäinen suomalaisurheilijoiden ja Ramalin yhteinen harjoitusjakso alkaa reilun viikon kuluttua Suomessa. Urheilijat ovat lähes päivittäin yhteydessä Espanjassa asuvaan valmentajaansa internetin välityksellä. Projektin aloitus on sujunut erinomaisesti.

Olympiajoukkueen matkaa kohti Lontoon olympialaisia voi seurata Taekwondoliiton kotisivujen lisäksi myös tästä BLOGISTA.

Projektista kertova espanjankielinen uutinen (julkaistu mastaekwondo.comissa)

Ramal on toiminut jo vuosia Madridissa harjoittelevan Suvi Mikkosen henkilökohtaisena valmentajana. Olympiaprojektin myötä hänestä tulee myös Teemu Heinon ja Juho Kostiaisen valmentaja.