Taekwondoliitto mukana Sporttitetissä

18.9.2018

Taekwondoliitto on monien muiden urheilujärjestöjen ja -seurojen lailla mukana Sporttitetissä. Sporttitetti mahdollistaa nuorille harjoittelupaikkoja liikunnan ja urheilun parista. Taekwondoliiton lisäksi mukana on myös kaksi taekwondoseuraa: HNMKY Taekwondo ja Yong Taekwondo.

Miten Sporttitettiin pääsee mukaan?

Sporttitetti on tarkoitettu yläkouluissa ja lukioissa opiskeleville nuorille, jotka suorittavat koulussa tet-jakson, eli työelämään tutustumis-jakson. Sporttitetti-paikkoja on ympäri Suomea, mutta ei valitettavasti vielä kaikilla paikkakunnilla.

Tutustu tarjolla oleviin paikkoihin Sporttitetin sivuilla. Kun olet löytänyt seuran tai järjestön, johon haluat harjoittelusi suorittaa, tutustu ohjeisiin täällä ja täytä hakemuslomake. Lähetä lomake valitsemaasi paikkaan.

Taekwondoliiton osalta Sporttitetistä vastaa nuoriso- ja koulutuspäällikkö Tiiu Tuomi. Häneen saa yhteyden sähköpostilla tai puhelimitse: 0400 602756.

Lue lisää Sporttitetistä!