Taekwondoliitto tuki vähävaraisia lapsia ja nuoria

21.2.2017

Taekwondoliiton harrastevaliokunta on kokouksessaan 15.2.2017 päättänyt myöntää viidelle lapselle ja nuorelle lisenssit vakuutuksella. Maksut katetaan harrastevaliokunnan budjettiin varatusta vähäväraisten tuesta, jota jaettiin tänä vuonna ensimmäisen kerran.

Tukea myönnettiin 7 - 17-vuotiaille taekwondon harrastajille, jotka ovat jäseninä liiton jäsenseurassa. Tuen saamisen edellytyksenä oli, että harrastaja on hoitanut jäsen- ja maksuvelvoitteensa seuraan ja että hakemuksesta käy luotettavasti ilmi tuen tarve.

Tänä vuonna ensimmäistä kertaa myönnetty tuki sai paljon positiista palautetta niin jäsenseuroilta kuin ulkopuolisiltakin. Facebookissa tuesta kertovaa uutista jaettiin 20 kertaa ja sen luki lähes 3200 ihmistä. Huomio kertoo siitä, että tuelle on ollut tarvetta ja se on koettu tärkeäksi asiaksi. Harrastevaliokunta tulee jatkossakin tekemään parhaansa jakaakseen tukea mahdollisimman monelle vähävaraiselle ja auttamaan näin vähävaraisia lapsia ja nuoria.

Kiitos kaikille tärkeää asiaa välittäneille ja hakemuksia lähettäneille!

Lisätietoja tuesta voi kysyä nuorisovastaava Tiiu Tuomelta, tiiu.tuomi@taekwondo.fi