Taekwondoliittoon nuorisotoiminnan projektityöntekijä

18.7.2010

Suomen Taekwondoliitolle on myönnetty Sportti työllistää-tukea, jonka avulla liitto palkkaa nuorisotoiminnan projektityöntekijän. Tehtävään on valittu Roosa Närhi. Projektityön keskeisiä sisältöjä tulevat olemaan Taekwondoliiton perustoimintojen ohella  Nuori Suomen johtama "Your Move"-hanke ja Taekwondoliiton oma "Operaatio koululiikunta".

Roosalla on taekwondossa 2. dan. Hän on ohjannut seurassaan lasten ja nuorten taekwondo-toimintaa vuodesta 2004 alkaen. Lisäksi hän on toiminut Taekwondo-festivaalin ja Suuren Budoleirin junioriharjoitusten ohjaajana. Roosalla on ennestään kaksi vastuualuetta Taekwondoliiton toiminnassa; hän on liikesarjoissa kadetti-ikäisten eli alle 14-vuotiaiden vastuuvalmentaja ja Taekwondoliiton Juniorivaliokunnan jäsen.

Roosan työsuhde alkaa 1.8.2010. Häneen voi ottaa yhteyttä erityisesti lasten ja nuorten toimintaan liittyvissä asioissa: roosnarh@gmail.com / 044-2004733.