Taekwondon perheleiri Karjalohjalla 18.-20.8.2017

6.7.2017

HNMKY Taekwondo järjestää taekwondoleirin Pellin leirikeskuksessa, Karjalohjalla. Perheleirille on tervetulleita kaikkien taekwondoharrastajien lisäksi myös heidän perheenjäsenet, jotka eivät taekwondoa harrasta. Lapset 8 -vuotiaista alkaen saavat osallistua leirille myös ilman omaa huoltajaa. Leirillä on ohjelmaa niin aikuisille kuin lapsille.

Leirikeskus on järven rannalla ja pihalla asustelee lampaita. Paikalla on uinti- ja saunomismahdollisuus.

Mukaan mahtuu sisämajoituksen kanssa n. 60 hlöä, lisäksi myös oman teltan kanssa voi majoittautua. Leiri alkaa perjantaina klo 17 ja päättyy sunnuntaina klo 17.

Hintaan kuuluu leiriohjelman (ohjattua taekwondoa, pelejä, liikuntaa yms.) ja majoituksen lisäksi koko viikonlopun ruokailut (perjantaina päivällinen ja iltapala, lauantaina aamupala, lounas, päiväkahvi/välipala, päivällinen ja iltapala sekä sunnuntaina aamupala, lounas ja päiväkahvi/välipala).

Hinta: 75 euroa/hlö (HNMKY:n jäsenet 65 euroa). Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Ilmoittautuminen 10.8. mennessä:

Esittelyvideo Pellin leirikeskuksesta: