Taekwondourheilijat 2011 - uusi seura Helsinkiin

18.8.2011

Taekwondourheilijat 2011 ry on seura, jossa voit harastaa taekwondoa Suomen kärkikaartiin kuuluvien ohjaajien johdolla. Käytössäsi tilava ja hyvin varusteltu taekwondosali, joka tarjoaa parhaan mahdollisen harjoitteluympäristön.  TU11 on taekwondoliiton jäsen.

Seuran toiminnasta vastaavat Teemu Heino, Juho Kostianen, Juho Ranta, Petteri Kauppinen ja Sampo Pajulampi. Salin tiloissa toimii myös Suomen Taekwondoliiton Valmennuskeskus 1, joka kokoaa alueen huippu-urheilijat saman katon alle harjoittelemaan.

Sali sijaitsee osoitteessa Ruosilankuja 3C, Kehä 1:n ja Vihdintien risteyksessä. Paikalle pääsee kätevästi julkisilla kulkuvälineillä ja omille autoille on runsaasti ilmaista parkkitilaa. Lisää osoitteesta www.taekwondourheilijat.fi tai soittamalla numeroon 046-5262519. Löydät TU11 tietysti Facebookista http://www.facebook.com/TU11.fi. Email on info@taekwondourheilijat.fi

Tervetuloa tutustumaan saliimme avointen ovien päivänä!

LA 3.9. jA SU 4.9.  klo 10.00-16.00

Luvassa taekwondoaiheista ohjelmaa. Voit osallistua treeneihin ja tutustua opettajiimme henkilökohtaisesti. Lisäksi arvomme kävijöiden kesken ilmaisia treenikuukausia.

Katso aikataulu:  www.taekwondourheilijat.fi

Täältä se löytyy!