Tatu Iivanainen Taekwondoliiton uudeksi toiminnanjohtajaksi

18.4.2019

Suomen Taekwondoliiton hallitus valitsi eilen kokouksessaan Taekwondoliiton uudeksi toiminnanjohtajaksi Tatu Iivanaisen (FM) 29.4.2019 alkaen.

Iivanainen toimi pääsihteerin (nyk. toiminnanjohtaja) äitiysloman sijaisena 06/2016-12/2017 Laura Ojasen perhevapaan ajan.

Liikunta ja urheilu ovat Iivanaiselle toimintaympäristöinä tuttuja niin harrastusten kuin aiemman työkokemuksen puolesta.

Iivanainen on toiminut taekwondoseuroissa ohjaajana kohta 20 vuotta, johtokunnissa noin 10 vuotta, erilaisissa liittotehtävissä 12 vuotta, tuomarina 15 vuotta, joista kansainvälisillä kentillä yli 10 vuotta.

Iivanainen on toiminut projketipäällikkönä kamppailulajien yhteisten ohjaaja- ja valmentajakoulutusten rakenteen kehittämisprojektissa. Lisäksi hän on toiminut asiantuntijatehtävässä Suomen Olympiakomiteassa valmisteluhankkeessa.

Hakemuksia saapui määräpäivään 10.4.2019 mennessä kaksi. Molemmat hakijat haastateltiin. Hallitus painotti valinnassa erityisesti osaamista taloushallinnon suunnittelussa ja seurannassa, järjestöhallinnon tuntemusta sekä kykyä verkostoitua ja kehittää digitaalisia järjestelmiä.