Terve Urheilija-koulutus 3.2.2012, koulutukseen mahtuu vielä!

31.1.2012

Pikaiset ilmoittautumiset Tiiulle!

Hwarang Taekwondo Nurmijärvi ja Suomen Taekwondoliitto yhteistyössä järjestävät Terve Urheilija -koulutuksen perjantaina 3.2.2012 klo 17 alkaen. Koulutuksen aiheena on Kehon hallinta

• perusliikkuminen lajitaitojen taustalla
  • liiketaidot ja tasapaino
  • liikkuvuusharjoittelu ja venyttely

Koulutus on suunnattu seurojen ohjaajille, valmentajille, nuorille kilpailijoille/harrastajille sekä heidän vanhemmilleen. Lisätietoja Terve Urheilija-kokonaisuudesta löytyy mm. Taekwondoliiton sivuilta. Koulutusillan kesto on noin 3 kolme tuntia (riippuen ryhmän koosta ja aktiivisuudesta) ja se sisältää paljon käytäntöä, joten varaathan liikkumiseen sopivat varusteet ja juomapullon mukaan!

Kouluttajana toimii Teija Meling (budoseura Meido-kan, Helsinki).

Koulutuksen hinta on 10 euroa.

Koulutus järjestetään Hwarang Taekwondo Nurmijärven salilla, osoitteessa Kievarintie 14, Rajamäki (Hellas-pianon kiinteistö). Ilmoittautumiset allekirjoittaneelle viimeistään maanantaina 30.1.2012 sähköpostitse osoitteeseen tiiu.tuomi@gmail.com. Lisätietoja koulutuksesta ja Terve Urheilija-kokonaisuudesta voi myös kysellä samasta osoitteesta tai puhelimitse.

Terveisin,

Tiiu Tuomi

Hwarang Taekwondo Nurmijärvi

p. 0400 461366

• perusliikkuminen lajitaitojen taustalla
  • liiketaidot ja tasapaino
  • liikkuvuusharjoittelu ja venyttely

Kouluttajana toimii Teija Meling (budoseura Meido-kan, Helsinki).

Koulutuksen hinta on 10 euroa.

Koulutus järjestetään Hwarang Taekwondo Nurmijärven salilla, osoitteessa Kievarintie 14, Rajamäki (Hellas-pianon kiinteistö). Ilmoittautumiset allekirjoittaneelle viimeistään maanantaina 30.1.2012 sähköpostitse osoitteeseen tiiu.tuomi@gmail.com. Lisätietoja koulutuksesta ja Terve Urheilija-kokonaisuudesta voi myös kysellä samasta osoitteesta tai puhelimitse.

Terveisin,

Tiiu Tuomi