Testileiri ottelijoille

7.4.2011

Ottelun maajoukkuerinkiin kuuluville 34 henkilölle järjestetään testileiri 27.-29.5.2011 Kisakallion Urheiluopistolla. Testileirin kohderyhmään kuuluvat maajoukkueringin lisäksi kadetit. Myös valmentajat ovat tervetulleita mukaan leirille!

Testileiri alkaa perjantaina 27.5. klo 18.00 ja päättyy sunnuntai-
iltapäivänä. Leirin hinta on 130 euroa/hlö sisältäen majoituksen täysihoidolla (aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala). Perjantaina 27.5. on myös päivällismahdollisuus klo 17.00-18.00. Lopullinen aikataulu tarkentuu myöhemmin osaanottajamäärän ja käytännön järjestelyiden myötä.

Ilmoittautumiset testileirille, kuten myös ilmoitukset mahdollisista poisjäänneistä mahdollisimman pian, viimeistään pe 15.4. mennessä osoitteeseen:
eero.viinikainen(@)pp.inet.fi.

Ilmoittautuneiden lista päivittyy liiton sivuille http://www.suomentaekwondoliitto.fi/ottelu/ajankohtaista/.

OTTELIJOIDEN TESTAUSJÄRJESTELMÄ

Tavoitteena on järjestää urheilijatestejä kaksi kertaa vuodessa, joiden tarkoituksena on selventää harjoittelun tavoitteita ja seurata harjoittelun onnistumista. Syksyn testileirin ajankohta on 14.-16.10.2011.

Testileirillä mitataan mm. seuraavia ominaisuuksia:

* Nopeus ja nopeusvoima
Staattinen ja kevennyshyppy kontaktimatolla