Toiminnanjohtajan kiitokset - Laura Ojanen siirtyy uusiin tehtäviin

29.3.2019

Hyvät vapaaehtoiset, urheilijat ja harrastajat,

Minun on tullut aika kiittää! Olen siirtymässä uuden työnantajan palvelukseen. Kuusi vuotta olen saanut toimia hienon lajin keskeisessä tehtävässä. Työskentely järjestömaailmassa on erityistä hyvine ja huonoine puolineen. Välillä on ollut tuulisempaa, mutta usein miten aurinko on paistanut mitä kirkkaimmin.

Haluan tehdä selväksi, että ratkaisuni ei johdu muutoksista luottamusjohdossa. Taustalla ovat puhtaasti perhesyyt. Olen äitiyslomasta lähtien etsinyt avoimin mielin uusia mahdollisuuksia, jotta aikaa perheelle jäisi enemmän. Nyt kysyntä ja tarjonta kohtasivat. Tulen olemaan jatkossa käytettävissä liiton projekteissa. Hiljainen tieto ei saa kadota.

Hoidan toiminnanjohtajan tehtävää vielä huhtikuun loppuun asti. Uuden toimihenkilön rekrytointi pyritään toteuttamaan sujuvasti, jotta vaihdos vaikuttaa mahdollisimman vähän vuoden suunnitelmiin. Ohessa linkki hakuilmoitukseen: https://www.suomentaekwondoliitto.fi/?x462280=3877025

Lämpimät kiitokset seuratoimijoille ja vapaaehtoisille työstä lajimme eteen, urheilijoille ja valmentajille hienoista urheiluhetkistä sekä harrastajille kaikista iloisista kohtaamisista! Nähdään tapahtumissa :)

Laura Ojanen

Suomen Taekwondoliitto ry