Treenilaukkutilaus (DL 11.9.2018)

9.9.2018

Suomen Taekwondoliiton liikesarjamaajoukkue tilaa 50 kpl erän treenilaukkuja, joka toimii myös reppuna.

Nopeimmilla harrastajilla on mahdollisuus tilata myös itselleen samanlainen!

Kestävästä ja vedenpitävästä materiaalista valmistettu Duffelbag, 40 l. Kaksi erillistä kantokahvaa, joiden avulla voit kantaa laukkua selässä selkärepun tavoin. Lyhyellä sivulla kätevä tasku kenkiä tai treenivaatteita varten. Laukkuun painetaan valkoisella Suomen lippu sekä teksti "Taekwondo Team Finland". Laukun mitat ovat 53 cm x 29 cm x 29 cm. Laukku täyttää oikein pakattuna lentoyhtiöiden käsimatkatavaramitat.

Laukun hinta: 40,00€

Toimitus: Laukkuja ei postiteta. Tuotteet toimitetaan liiton tapahtumiin tai ne voi noutaa liiton toimistolta erikseen sovittuna ajankohtana.

Tilaukset vastaanotettu, laukut tilattu ja menossa painoon viikolla 38/2018.

Lisätietoja: Liikesarjamaajoukkueen joukkueenjohtaja Vesa Suomalainen (vesasuomalainen@live.fi)