Urheilija- ja toimitsijasopimukset vuodelle 2017

26.1.2017

Jokaisella Suomen Taekwondoliiton tapahtumiin osallistuvalla urheilijalla, harrastajalla tai toimitsijalla tulee olla voimassa oleva liiton lisenssi.

Jokaisen ranking-, liiga-, SM- tai kansainväliseen kilpailuun osallistuvan urheilijan tulee täyttää liiton urheilijasopimus ennen vuoden ensimmäiseen kilpailuun osallistumista. Sopimukseen tarvitaan myös urheilijan seuran allekirjoitus.

Jokaisen tuomarina, urheilijoiden valmentajana, joukkueenjohtajana, huoltajana, lääkärinä tai muuna urheilijoiden toimitsijana, edusmiehenä tai liiton edustaja toimivan tulee täyttää liiton toimitsijasopimus ennen vuoden ensimmäiseen kilpailuun osallistumista. Toimitsijasopimus on oltava myös juniori- tai harrastajasarjojen valmentajilla.

Sopimus toimitetaan allekirjoitettuna pääsihteerille postitse (Suomen Taekwondoliitto ry, Radiokatu 20, 00240 Helsinki) tai sähköpostitse (office@taekwondo.fi).

Pohjoismaiden mestaruuskilpailuihin Trelleborgissa 28.-29.1.2017 osallistuvien ei tarvitse toimittaa sopimuksia ennen PM-kilpailuja, mutta ne tulee toimittaa pääsihteerille mahdollisimman pian matkan jälkeen.

Sopimukset materiaalisalkussa ja liitteenä.