UUDET LISENSSIT OVAT MYYNNISSÄ

30.8.2010

Suomen Taekwondoliitto vaihtaa vuonna 2011 lisenssikautensa kalenterivuoden mukaiseksi. Vaihdoksen johdosta seuraava lisenssikausi tulee olemaan kestoltaan normaalia lyhyempi eli 1.9.2010-31.12.2010.

Syksyn aikana Suomen Taekwondoliitto järjestää harjoitusleirejä, jotka ovat kaikille lisenssinhaltijoille ilmaisia.

Lisenssimaksu sisältää Suomen Taekwondoliiton jäsenlehden muissa paitsi kertalisenssissä. Aikuisten harrastuslisenssiin sisältyy kilpailuoikeus harrastesarjoissa.
Lasten ja nuorten lisensseihin sisältyy rajoittamaton kilpailuoikeus. Uutuutena kilpalisenssi otteluvakuutuksella kattaa myös murskauskilpailuihin osallistumisen (erityisesti ITF-harrastajien kannalta tärkeä lisäys).

Lisenssien hinnat:

Lasten lisenssi, nuorten lisenssi ja aikuisten harrastuslisenssi 20 euroa
Aikuisten kilpalisenssi 30 euroa
Kertalisenssi 35 euroa
Kannatuslisenssi 50 euroa

Vakuutushinnat selviävät tuoteselosteesta. Vakuutus on voimassa 1.9. alkaen. Lisenssin ostaminen ei edellytä sportti-ID-tunnuksen eikä salasanan täyttämistä, joten ohita ne kohdat. Muistathan täyttää sähköposti- ja puhelinnumerotiedot!

HUOM! Jos aiot kilpailla virallisissa aikuisten kilpailusarjoissa, muista valita aikuisten kilpalisenssi. Jos haluat lisenssiin vakuutuksen, muista valita valikosta vakuutuksellinen lisenssi. Tällä lisenssikaudella ei ole mahdollista vaihtaa lisenssiluokasta toiseen, joten on tärkeää valita kerralla oikea lisenssi.

LISENSSIN OSTOON TÄSTÄ