Valmennuspäällikön avoin haku

21.11.2017

Suomen Taekwondoliitto ry etsii valmennuspäällikkö ottelun maajoukkuetoimintaa johtamaan ajalle 1.1.-31.12.2018.

Valmennuspäällikön tehtävänä on suunnitella, johtaa ja kehittää ottelumaajoukkueen toimintaa tehden yhteistyötä otteluvaliokunnan ja nuorten olympiavalmentajan kanssa. Valmennuspäällikön vastuulla on suunnitella maajoukkueleiritys ja -matkat sekä maajoukkueen kalenteri.

Valmennuspäällikkö myös valmentaa maajoukkuetta käytännössä, mutta ennen kaikkea hänen tehtävänsä on johtaa maajoukkuetoimintaa. Lisäksi valmennuspäällikön vastuulla on liiton huippu-urheilusuunnitelman tekeminen.

Hakijan eduksi katsotaan valmentajan ammattitutkinto, valmentajan erikoisammattitutkinto tai liikunnan/urheilun korkeakoulututkinto tai halu kouluttautua johonkin näistä.

Valmennuspäällikön tehtävä on oman toimen ohella suoritettava. Siitä maksetaan kiinteä vuosipalkkio, jonka lisäksi korvataan tehtävän hoidosta aiheutuneet matkakustannukset liiton matkustusohjeen mukaisesti. Tehtävää ei ole sidottu tiettyyn paikkaan.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkiotoiveineen pyydetään toimittamaan keskiviikkoon 6.12.2017 mennessä sähköpostitse pääsihteeri Tatu Iivanaiselle (office@taekwondo.fi). Kirjoita sähköpostin otsikoksi "Valmennuspäällikkö" ja oma nimesi. Liitä hakemukseen ansioluettelo, josta ilmenevät tehtävän hoidon kannalta oleelliset tiedot, sekä erillisenä liitteenä näkemyksesi siitä, miten Suomen Taekwondoliiton ottelumaajoukkue- ja valmennustoimintaa pitäisi kehittää.

Lisätietoja antavat pääsihteeri Tatu Iivanainen (21.-29.11.) 0400-519531 tai puheenjohtaja Iiro Suorela (30.11.-6.12.) 040-1406248.