Vuoden 2011 lisenssien myynti käynnissä

3.1.2011

Vuoden 2011 lisenssien myynti on täydessä käynnissä. Vanhoilla lisenssin haltijoilla on mahdollista saada lisenssi voimaan maksamalla kotiin tulevan esitäyteyn lisenssilomakkeen avulla oman lisenssin summa lomakkeeseen merkityllä viitenumerolla. Lisenssinosto ei ole kuitenkaan riippuvainen lomakkeesta, vaan lisenssin voi hankkia kätevästi myös Suomen Taekwondoliiton kotisivuilta klikkaamalla TÄSTÄ.

Lisenssi pitää olla voimassa osallistuttaessa harrastajana, kilpailijana, valmentajana tai tuomarina Taekwondoliiton alaisiin tapahtumiin. Ensimmäiset tapahtumat ovat jo aivan nurkan takana: Liikesarjojen SM-liiga ja harrastajakisa 6.1. Turussa, Otteluleiri 8.1. Tampereella, Lasten Talvileiri 15.1. Kuopiossa, Liikesarjaleiri 16.1. Turussa, Talvisuurleiri 12.-13.2. Kisakallion Urheiluopistolla, jne.