Vuoden 2011 urheilija- ja toimitsijasopimukset

10.12.2010

Taekwondo-vuosi 2011 alkaa vauhdikkaasti heti uudenvuoden jälkeen. Loppiaisena 6.1. kilpaillaan liikesarjojen SM-liigaa ja harrastajasarjoja Lohjalla sekä harjoitellaan Loppiaisleirin merkeissä Mikkelissä. 15.1. järjestetään ensimmäinen lasten Talvileiri Kuopiossa. Tammikuun kolmantena viikonloppuna PM-joukkue matkustaa Tanskaan kilpailemaan Pohjoismaiden mestaruuksista.

Jotta voit osallistua itseäsi kiinnostaviin tapahtumiin, tarvitset Suomen Taekwondoliiton lisenssin. Lisenssit 2011 tulee myyntiin lähipäivinä.

Lisäksi virallisissa sarjoissa (SM-liiga, Ottelu-liiga, SM-kilpailut sekä maajoukkueleirit ja maajoukkue-edustukset) kilpailevien on täytettävä Urheilijasopimus. Kaikkien tuomarien, valmentajien ja muiden liiton vapaaehtoistehtävissä toimivien on täytettävä Toimitsijasopimus. Sopimuslomakkeet löytyvät tämän viestin lopusta sekä Taekwondoliiton kotisivujen materiaalisalkusta.