Vuoden 2013 lisenssit

2.11.2012

Suomen Taekwondoliiton hallitus on päättänyt vuoden 2013 lisenssiluokat ja -hinnat. Tärkein uudistus on, että erillisiä kilpailulisenssejä ei enää ole, vaan lisenssin hinta määräytyy ikäluokan mukaan. Kaikilla lisensseillä (pl. kannatuslisenssi) saa siis kilpailla. Toinen ja varmasti odotettu uudistus on lisenssien hintojen lasku. Hintojen lasku näkyy niin useimmissa vakuutushinnoissa kuin liiton osuuksissakin:

Lasten lisenssi (alle 10-vuotiaat, ei kilpailurajoituksia)
                             VAKUUTUS 10 eur, LIITON OSUUS 15 eur, YHTEENSÄ 25eur

Nuorten lisenssi (10-19-vuotiaat, ei kilpailurajoituksia)
                             VAKUUTUS 30 eur, LIITON OSUUS 35 eur, YHTEENSÄ 65 eur

Aikuisten lisenssi (20-vuotiaat ja yli, ei kilpailurajoituksia)
                             VAKUUTUS 125 eur, LIITON OSUUS 59 eur, YHTEENSÄ 184 eur

Aikuisten ITF-lisenssi (20-vuotiaat ja yli, kilpaileminen ITF-kisoissa)
                             VAKUUTUS 90 eur, LIITON OSUUS 59 eur, YHTEENSÄ 149 eur

ITF-liiton harrastajilla on sama lisenssi samoilla oikeuksilla lasten ja nuorten sarjoissa kuin muillakin. Ainoastaan aikuisille on tarjolla erillinen ITF-lisenssi, joka oikeuttaa kilpailemiseen vain ITF-kilpailuissa.

HUOM! Vuoden 2013 lisenssi on ostettavissa joulukuusta alkaen liiton kotisivujen kautta. Kenellekään ei tule kotiin postissa esitäytettyä lisenssilomaketta, jota sitä on turha odotella.