Vuoden 2021 lisenssit tulevat myyntiin 1.12.2020!

30.11.2020

Hankkimalla Taekwondolisenssin saat osallistumisoikeuden Suomen Taekwondoliiton kattavaan tapahtumatarjontaan: kilpailuihin, leireille ja koulutuksiin. Kun ostat lisenssin nyt, et ensi vuonna joudu tapahtumaan ilmoittautuessasi miettimään, mahtaako lisenssisi olla voimassa.

Lisenssin kaveriksi kannattaa hankkia Pohjola Vakuutuksen Sporttiturva-vakuutus, joka kattaa äkilliset tapahtuman seurauksena syntyneet vammat sekä rasitusmurtumat ja niiden esiasteet. Sporttiturva-vakuutus on voimassa niin harjoituksissa, leireillä ja kilpailuissa kuin matkoille niihin. Sporttiturva-vakuutuksen voit ostaa samassa paketissa lisenssin kanssa tai lisätä sen milloin tahansa myöhemmin jo hankitun lisenssin kaveriksi.

Vuoden 2021 alussa Taekwondo-lehti muuttuu verkkojulkaisuksi, mutta sen lisäksi loppuvuodesta kaikille lisenssinhaltijoille (pl. kertalisenssi) postitetaan yksi fyysinen numero vuoden parhaista verkossa julkaistuista lehtijutuista.

Lisenssin ja vakuutuksen pääset ostamaan Suomisportista joko mobiilisovelluksella tai internet-selaimella osoitteesta suomisport.fi. Kirjautumiseen et tarvitse käyttäjätunnuksia tai salasanoja, vaan pääset kätevästi sisään puhelinnumerollasi. Lisenssin ja vakuutuksen tuoteselosteet näet liiton sivuilta https://www.suomentaekwondoliitto.fi/harrastajille/lajilisenssi/
Jos lisenssin ostossa on ongelmia tai sinulla on kysyttävää asiasta, ota rohkeasti yhteyttä liiton toimistoon!

Minkälaisia lisenssejä ja vakuutuksia on tarjolla vuodelle 2021?

Vuoden 2021 Taekwondolisenssi on voimassa 1.1.2021 - 31.12.2021.

Taekwondolisenssi

Taekwondolisenssin hinta on 35 euroa.

Taekwondolisenssi on tarkoitettu kaikille Suomen Taekwondoliiton alaisten seurojen jäsenille niin harrastajille kuin kilpailutoimintaan osallistuville. Lisenssi kattaa kaikki Taekwondoliiton alaiset lajit (WT- ja ITF-taekwondo).

Vakuutukset:

1. Lasten vakuutus 1.1.2009 tai myöhemmin syntyneille

Lasten vakuutuksen hinta on 16 euroa.

2. Nuorten vakuutus 1.1.2002 - 31.12.2008 syntyneille

Nuorten vakuutuksen hinta on 79 euroa.

3. Aikuisten vakuutus 31.12.2001 tai aikaisemmin syntyneille

Aikuisten vakuutuksen hinta on 199 euroa.

4. Kertavakuutus

Kertavakuutuksen hinta on 40 euroa.
Kertavakuutus on voimassa kymmenen päivää ostotapahtuman yhteydessä ilmoitetusta ajankohdasta alkaen sekä WT- että ITF-tyylisuuntien kilpailu- ja harrastustoiminnassa.