Vuonna 2018 ansioituneita muistettiin Kauden päätöstilaisuudessa

26.11.2018

Kauden 2018 päätöstilaisuutta juhlittiin Liigafinaaleiden ja Eura Cupin jälkeen 24.11.2018.

Suomen Taekwondoliiton pronssinen ansiomerkki luovutettiin seuraaville henkilöille:

Sami Reijasto, Taekwondo Kouvola

Jukka Teuronen, Lohjan Taekwondoseura

Timo Jansson, Espoo Mudo Academy

Rolf Ekström, Helsingin Taekwondoseura

Christian Hagman, Helsingin Taekwondoseura

Vuoden valmentaja - Mika Tarhanen, Taekwondo Hwang Herttoniemi

Perustelut: Tarhanen suoritti keväällä 2018 Valmentajan ammattitutkinnon ja hänet palkittiin opintomenestyksensä johdosta Kaarina Karin Säätiön tunnustuspalkinnolla. Tarhanen pyrkii toimillaan edistämään yhteistyötä ottelutoiminnassa käynnistämällä muun muassa kaikille avoimet, ilmaiset leiritykset ennen jokaista liiton liigaosakilpailua.

Vuoden urheilija - Christian Kamphuis, Taekwondourheilijat 2011

Perustelut: Monipuolinen urheilija, joka kuuluu maailman kärkeen omalla erikoisosaamisalueellaan. Poomsae Beach MM-maailmanmestari Freestyle, British Open Freestyle ja U30 Individual-2., useita kv-mitaleita U30 miesten ryhmän (Frans Salmi ja Olli Siltanen) kanssa.

Vuoden urheiluteko - Poomsae Beach MM-joukkueen menestys

Perustelut:

Kultaa: Christian Kamphuis (Freestyle), Frans Salmi (U30), Olli Siltanen/Frans Salmi/Christian Kamphuis (U30 team)

Pronssia: Daniel Halonen (Freestyle), Nea Säynäjoki (U30), Linda Räkköläinen/Frans Salmi (U30 parit)

Vuoden Taekwondoteko - Marika Gröhn-Tammila, Budokwai Taekwondo

Perustelut: Ottelun tulostiedotus kv-kilpailuissa sekä positiivisen joukkuehengen luominen Suomalaisen taekwondokentän sisällä.

Lämpimät onnittelut kaikille palkituille!