WT Online International Coach Certification Course 11.-12.6.2020

2.6.2020

Päivitetty 5.6.2020 klo 15.03.

World Taekwondo järjestää kansainvälisen otteluvalmentajien lisensointikoulutuksen etäyhteydellä torstai- ja perjantai-iltoina 11.-12.6. klo 17.00-21.00. Huom! Koulutukseen kestää yhteensä kahdeksan tuntia, eli molempina päivinä on osallistuttava. Koulutus on ensimmäinen laatuaan oleva online-koulutus

Kouluttajana toimivat Teemu Heino ja muut World Taekwondon kouluttajat. Ennakkotiedoista poiketen koulutus pidetään osittain suomeksi, osittain englanniksi. Materiaalit ovat englanniksi. Loppukokeen voi tehdä joko englanniksi tai suomeksi.

Ilmoittautuminen koulutukseen tapahtuu Simply Competen kautta. Ilmoittautuminen on nyt auki keskiviikko-iltaan asti. Löydät kurssin Simply Competen Events-kohdasta tai suoralla linkillä https://worldtkd.simplycompete.com/courseDetails/11eaa774-3a5c-dad0-a0d3-0a7ffc83f004. Ilmoittautumisohjeet ja koulutuksen kutsu liitteenä.

Koulutus tapahtuu Zoomin välityksellä. Materiaalit ja loppukoe tulevat Simply Competeen, joten osallistujien on suositeltavaa olla mukana tietokoneen kautta.

Pahoittelut lyhyellä varoitusajalla tulevasta tiedosta. World Taekwondosta otettiin yhteyttä lyhyellä varoitusajalla.

Kurssin hinta on 200 USD, joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä luottokortilla tai heti sen jälkeen tilisiirtona World Taekwondolle. Osallistumisedellytyksinä on voimassa oleva Global Licence ja vähintään 21 vuoden ikä. Hyväksytysti suoritettu kurssi ja loppukoe antavat oikeuden toimia valmentajana G1- ja G2-tason ottelukilpailuissa. Tämä koulutus vaaditaan kaikilta WT:n G-tason kilpailuihin osallistuvilta valmentajilta 1.1.2021 alkaen.