WTE:n otteluvalmentajakoulutus su 28.10.2018 Vantaa

7.10.2018

World Taekwondo Europen virallinen otteluvalmentajakoulutus järjestetään Ambassador’s Cupin yhteydessä Vantaalla su 28.10.2018 Original Sokos Hotel Vantaassa. WTE Coach lisenssi vaaditaan henkilöiltä, jotka toimivat valmentajana kansainvälisissä G-turnauksissa. Kouluttajana toimii WT:n Para Taekwondo Technical & Referee Committee puheenjohtaja Chakir Chelbat.

Ilmoittautuminen tapahtuu WTE:n sivujen kautta oheisen linkin takaa: https://worldtaekwondoeurope.org/events/etu-calendar/wte-coaches-seminar-finland/individual-registration

Kurssimaksun on 200€.

Lisätietoja ja aikataulu löytyy WTE:n sivuilta: https://worldtaekwondoeurope.org/events/etu-calendar/coaches-seminar-by-etu/wte-coaches-seminar-finland

Valmentajakoulutus on yritetty saada Suomeen useaan otteeseen, joten tilaisuus kouluttautua kotimaassa kannattaa hyödyntää vaikka ei aktiivisesti kiertäisi G-turnauksia! Valmentajalisenssi on voimassa kaksi vuotta, jonka jälkeen lisenssi on uusittavissa netin kautta.

Tervetuloa!