Ylimääräinen Seurafoorumi 14.4. klo 17 - 18

3.4.2020

Ylimääräinen Seurafoorumi 14.4.2020

Taekwondoliitto järjestää toisen ylimääräisen Seurafoorumin koronavirustilanteen vuoksi. Tämän kertaisen foorumin aiheina ovat nykyiset rajoitukset ja saadaan seuraesimerkki Wondosta, josta Simo Siltanen tulee kertomaan toiminnasta rajoitusten aikana. Lisäksi käsitellään seurojen lähettämiä ja esittämiä kysymyksiä.

Seurafoorumissa ovat mukana puheenjohtaja Kari Sirviö, toiminnanjohtaja Tatu Iivanainen ja harraste- ja koulutuspäällikkö Tiiu Tuomi.

Seurafoorumi on kaikille jäsenseuroille avoin ja siihen pääsee mukaan omalta koneelta tai puhelimesta. Seurafoorumi järjestetään Zoom-etäkokoussovelluksella, joka on helppokäyttöinen ohjelmisto, eikä vaadi suuria tiedostojen lataamisia koneelle.
Tarkemmat ohjeet liittymiseen saat sähköpostilla ennen Seurafoorumia. HUOM! Ilmoittauduthan viimeistään 14.4. klo 15.

Mikäli Sinulla on aiheeseen liittyviä kysymyksiä, joita haluat tilaisuudessa käsiteltävän, niin niitä voi laittaa etukäteen joko ilmoittautumisen yhteydessä tai sähköpostilla Tiiulle: tiiu.tuomi@taekwondo.fi

Ilmoittaudu mukaan täällä