Ylimääräisen liittokokouksen päätökset

5.9.2023

Suomen Taekwondoliiton ylimääräinen liittokokous järjestetiin Sporttitalolla Helsingissä lauantaina 2.9.2023.

Läsnä paikan päällä (suluissa kokousedustaja):  Porin Taekwondo (Mikko Aura), Malmin Taekwondo (Tea Runnakko-Laitinen), Porvoon Taekwondo (Merja Nurmi), Wondo Espoo (Miika Korpela), Wondo Helsinki (Miika Korpela)
Läsnä etäyhteydellä (suluissa kokousedustaja): Hausjärvi Hong Taekwondo (Arto Määttä), KampSport-fighters Taekwondo (Mia Holmberg), Wolf Taekwondo (Jarkko Kettunen) Yong Taekwondo (Erik Pohjonen)
Muut paikan päällä olevat hallituksen edustajat: Kari Sirviö
Muut paikan päällä olevat henkilöt: Tatu Iivanainen, Veikka Arola, Joonatan Juntunen, Teemu Leino, Maria Kirjavainen, Lauri Laitinen
Muut etäyhteydellä mukana olevat henkilöt: Henri Nordenswan, Teemu Heino

Kokouksen päätökset:

1. Hyväksyttiin hallituksen esitykset sääntömuutoksiksi.
  2. Päätettiin lähteä toteuttamaan valmennuskeskustoiminnan tulevaisuustyöryhmän suosituksia. Henri Nordenswan esitteli työryhmän työn tuloksia.

Lisäksi kokouksessa käytiin lähetekeskustelua strategian 2025-2028 työstölle.