Your Move Suurtapahtuma -yhteistyötä ja elämyksiä

1.6.2011

Sport-viikonloppuna kamppailtiin kamppailulajien kesken

Nuoren Suomen lanseeraama Your Move huipentui Your Move -Suurtapahtumaan 27.5-1.6.2011.

Taekwondo oli tapahtumassa vahvasti esillä myös lajiviikonlopun jälkeen, koululaispäivillä.

Maanantaina päivä laitettiin käyntiin yhdessä Helsingin Itsepuolustuskoulun (HIPKO) kanssa.

Koululaispäiville oli ennakkoon ilmoittautunut yli 20 000 osallistujaa. Kaikki halukkaat pääsivätkin kokeilemaan potkuvoimaansa electroniseen rintapanssariin ja tutustumaan muihin taekwondon saloihin huippuohjaajien johdolla!

Tiistaina päivän huipensi Taekwondon Olympiatoivot Juho Kostiainen ja Teemu Heino. Tupa olikin tupaten täynnä, kun nämä taekwondon ykkösnimet jakoivat osaamistaan vasta alkajille! Päivän treeni-intoa ei hälventänyt päälavalla pidetty huikaiseva Budokwai Taekwondon taekwondonäytös, joka keräsi satoja katsojia ja kovat aplodit lautojen paukkuessa mitä vauhdikkaimpien potkujen lomassa.

Keskiviikon kova helle kruunasi viimeisen Your Move päivän ja taekwondo siirtyi aitiopaikalle keskelle tapahtuma-aluetta. Koululaiset saivatkin harjoitella heti toisen Budokwai Taekwondon pitämän näytöksen jälkeen yhdessä showteamin jäsenten kanssa.

Kaiken kaikkiaan taekwondo sai tapahtumassa paljon suosiota ja esiintyi edukseen muiden FightZonella mukana olleiden kamppailulajien rinnalla. Your Move suurtapahtuma oli kaikkien aikojen ensimmäinen kyseisen konseptin tapahtuma ja suosion myötä tapahtuma pyritään järjestämään vielä toistamiseen.

Suomen Taekwondoliitto kiittää kaikkia Your Move -yhteistyökumppaneitaan ainutlaatuisesta tapahtuman toteuttamisesta, korvaamattomasta avusta ja loistavasta ilmapiiristä!

Ei ole väliä kuinka liikut, kunhan liikut!

Kiitos:

Nuori Suomi

HIPKO

Budokwai Taekwondo

Taekwondo Kerava

Hwarang Nurmijärvi

Judoliitto

Painiliitto

Nyrkkeilyliitto

Aikidoliitto

Muay Thai -liitto

Karateliitto

Kendoliitto

Taidoliitto

ITF Taekwon-Do liitto

sekä kaikki tapahtumassa mukana olleet lajiliitot, urheilijat, ohjaajat, vapaaehtoiset ja muut osallistujat!

Your Move Suurtapahtumassa koettiin liikunnan lisäksi huippuartisteja
Your Move toi kaikki lajit Helsingin kesään -jäätä helteellä