Ottelun ja liikesarjojen SM-kilpailut

Suomen Taekwondoliitto ja Budokwai Taekwondo Turku järjestävät ottelun ja liikesarjojen SM-kilpailut lauantaina 3.12.2022 Kupittaan Urheiluhallilla.

Huom! Ilmoittautumisten määräpäivä on keskiviikko 23.11.2022!
Jälki-ilmoittautumisia ja sarjasiirtoja otetaan vastaan 27.11.2022 asti vain sarjoihin, joissa on varsinaisen ilmoittautumisajan päättyessä jo vähintään kolme (liikesarjat) tai neljä (ottelu) kilpailijaa.

Valmentajien ilmoittautuminen: https://www.suomisport.fi/events/e9ac1927-be16-40e7-a8ac-72046d328d30

Huom! Suuresta kilpailijamäärästä johtuen liikesarjakilpailu aloitetaan alkuperäisestä aikataulusta poiketen jo 9.00 (joukkueenjohtajien kokous 8.45). Semifinaalikierros käydään vain niissä sarjoissa, joissa on osallistujia yhdeksän (9) tai enemmän. Sekä semifinaali- että finaalikierroksella suoritetaan kaksi arvottua liikesarjaa.

Katso tarkempi ottelun ja liikesarjojen info liitteistä.

HUOM!

Liikesarjojen aikataulussa on tapahtunut muutos: sairastumisen vuoksi miesten yli 40-vuotiaissa käydään suora finaalikierros. Tästä syystä päivän aikataulu aikaistuu, ja parit alle 17 ja miehet alle 40 käydään jo ennen lounasta. Loppupäivän aikataulu aikaistuu noin 50 minuutilla.

Ottelut aloitetaan vasta 10.00 ja satunnaispunnitus 9.00.